NIOMI

NIOMI er en virksomhed, der fokuserer på at give den enkelte indblik i sin tarmsundhed, og opsætte en profilering af dem selv. Brugerne får derfor tips og tricks til hvordan de kan forbedre eller ændre deres livsstil. 

Da kunden kontaktede MeeW, var der hverken opsat den visuelle identitet for brandet, et website eller en app, og de søgte derfor hjælp til det. 

Hvad har vi gjort?

Vores udviklere skulle tage del i at kreere hele rejsen. Vores design- og tech-team havde til opgave at skabe brandets identitet, opbygge en webshop der kunne forhandle de tarm-testkits folk kunne tilkøbe og derefter tilkoble sig appen, hvor de kunne få indblik i deres egen tarmprofil, og dermed data. 

Wireframe

Med en færdiggjort skitsering, blev den visuelle identitet og brandbook fastsat for NIOMI. Herefter kunne vi påbegynde arbejdet med opsætning af wireframes, som blev udformet i Figma. 

 

Funktionalitet og UX (user experience) er nøgleord hos os, og vi har altid fokus på vigtigheden af at implementere en UI (user interface), med andre ord en brugerflade, som er let for brugeren at navigere i. 

App

App-udviklingsfasen blev sat i gang efter præsentationen af prototypen. Her blev det aktuelt at gå i gang med udrulningen af backend og, i sidste instans, frontend-delen. 

Prototype

Med wireframes på plads, fulgte arbejdet på prototypen, som havde til hensigt at præsentere de relevante aktører, herunder både app-udviklere og kunden for produktet, gennem en interaktiv brugeroplevelse, hvor funktionaliteten for produktet blev fremvist.

Se andre projekter

Attavik

Offline eller online - vær forbundet med dit netværk.

Omnipod

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Curve X

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.